Szervezés és személyügyek
Szervezés
Kuhnné Jaksa Mariann
szervezési ügyintéző
I. em. 106. szoba
Tel: 06-77/523-105
E-mail: kuhnne.m(kukac)kiskunhalas.hu
Csanádiné Ignácz Erika
szervezési ügyintéző
I. em. 104. szoba
Tel.: 06-77/523-123
E-mail: csanadine.e(kukac)kiskunhalas.hu
Ellátja a Képviselő-testületek működésével összefüggő feladatokat, így különösen:
- Ülés előkészítése, meghívó összeállítása, a Képviselő-testület elé kerülő anyagok érintettek részére történő továbbítása, továbbá a Képviselő-testületi előterjesztések, jegyzőkönyvek, határozatok város honlapján történő megjelenítése a zárt ülési anyagok kivételével.
- A Képviselő-testületi ülésen segíti a Polgármestert az ülés vezetése során hozott - ülés rendjére, szavazás elrendelésére, szünet megtartására, zárt ülés szabályainak betartására stb. vonatkozó - intézkedéseinek végrehajtásában.
- Elkészíti a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvét, interpellációs levelek, határozatok, rendeletek kiadmányait, azokat továbbítja az érintettek részére.
- Gondoskodik a helyi rendeletek kihirdetéséről, módosításokkal egységes szerkezetbe foglalásáról, az egységes rendeletek hatályos gyűjteményének szerkesztéséről.
- Nyilvántartja a Képviselő-testület döntéseit.
- A Képviselő-testület jegyzőkönyvéből, a döntésekről adatot szolgáltat a képviselők részére, illetve közérdekű adatot szolgáltat más személyek, szervek részére.
- Részt vesz a választások, népszavazás előkészítésével, megszervezésével és lebonyolításával kapcsolatos jegyzői feladatok ellátásában.
- Előkészíti a bizottságok üléseit, részt vesz az ülések lebonyolításában, megszerkeszti az ülés jegyzőkönyvét és a bizottság döntéseiről szóló iratokat, a bizottság működéséről szóló beszámolókat.
- Gondoskodik a bizottságok működésének zavartalanságáról, a bizottsági üléseken a jegyzőkönyv vezetéséről, a bizottsági munka megfelelő színvonalú segítéséről.
- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.
- Polgármesteri, képviselői vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok.
Nyúl Zsanett
igazgatási ügyintéző
I. em. 109-110. szoba
Telefon: 77/523-103
E-mail: nyul.zs(kukac)kiskunhalas.hu
- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.
- Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.
- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.
Titkársági ügyintézés:
Vass Roland
titkársági ügyintéző
I. em. 103. szoba
Tel.: 06-77/523-126
E-mail: vass.r(kukac)kiskunhalas.hu
Kiss Henrietta
titkársági ügyintéző
I. em. 103. szoba
Tel.: 06-77/523-126
E-mail: kiss.h(kukac)kiskunhalas.hu
- Testületi és bizottsági előterjesztéseket készít.
- Megszervezi a bírósági ülnökök választását.
- Előkészíti a város címerének, zászlajának, a városnév használatának engedélyezésére vonatkozó önkormányzati hatósági döntéseket, gondoskodik a döntések végrehajtatásáról.
- Közreműködik a képviselők döntéshozatali munkájához szükséges tájékoztatásban.
- Előkészíti az önkormányzati hatósági ügyekben az átruházott hatáskörben hozott döntések ellen benyújtott fellebbezéseket másodfokú döntésre.
- Segíti a települési nemzetiségi önkormányzatok testületeinek működését, Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.
- Közreműködik a szabályzatok, belső utasítások jogszerű kidolgozásában.
- Segíti a választások során a választási bizottságok munkáját.
- Figyelemmel kíséri az önkormányzati feladat- és hatásköröket érintő jogszabályok változásait és szükség esetén javaslatot tesz a helyi rendeletek, működés módosítására.
- Közreműködik az önkormányzati jogalkotás előkészítésében, a Hivatal belső szabályzatainak elkészítésében és véleményezésében.
- Kiskunhalas Város Cigány Nemzetiségi Önkormányzata jegyzőkönyveinek nyilvántartása, az önkormányzat adminisztrációs feladatainak ellátása.
- Előkészíti a Hivatal és az intézmények dolgozói részére nyújtandó munkáltatói kölcsönnel kapcsolatos döntéseket.
- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.
KCR - címkezelés
Czifráné Nagy Edit
I. em. 135. szoba
Tel.: 06-77/523-163
E-mail: czifrane.e(kukac)kiskunhalas.hu
- Gondoskodik a központi címregiszter (KCR) naprakészen tartásáról.
Munkaügy
Büki Rita
I. em. 130. szoba
Tel.: 06-77/523-114
E-mail: buki.r(kukac)kiskunhalas.hu
- Kezeli a személyi anyagokat az intézményvezetők, az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok ügyvezetői tekintetében.
- Elkészíti a KÖH valamennyi dolgozójának személyi anyagát, kezeli, naprakészen vezeti azokat (magasabb fizetési fokozatok fordulónapjának figyelemmel kísérése, átsorolás).
- Ellátja a közmunkaprogram keretében foglalkoztatottak adminisztrációs feladatait. Kapcsolatot tart a Munkaügyi Központtal. Elkészíti a szükséges pályázati anyagot.
- Megállapítja a köztisztviselők kinevezéséhez a közszolgálati jogviszonyt, előkészíti a köztisztviselői törvény alapján előírt adatlapokat (alkalmassági iratok, esküokmány, erkölcsi bizonyítvány stb.).
- Végrehajtja a bérfejlesztési, jutalmazási, adminisztrációs feladatokat.
- Elkészíti az éves jubileumi jutalmazási tervet, és gondoskodik a jutalom jogosultság napján esedékes kifizetéséről.
- Elkészíti a köztisztviselőkre vonatkozóan a pályázat útján betöltendő munkakörök esetében a kinevezéseket és egyéb okmányokat.
- Elkészíti az évi szabadság-nyilvántartását, kiadott szabadságok nyilvántartása, távollétek jelentését.
- Ellátja a változó bérrel kapcsolatos feladatokat.
- Előkészíti, intézi az öregségi, rokkantsági nyugdíjazások iratait.
- Gondoskodik a tanulmányi szerződések megkötéséről.
- Köztisztviselők, intézményvezetők vagyonnyilatkozataival kapcsolatos feladatok.
- Hivatali dolgozók tekintetében intézi a kismamák TGYÁS, GYED, GYES, GYET igényléseket, fizetés nélküli szabadságokat,
- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és a kiegészítő kamattámogatás személyi feltételeinek Jegyzői igazolását.
- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és az adó-visszatérítési támogatás visszafizetésére, átjegyzésére, felfüggesztésére vonatkozó döntéseket.
- Kiállítja az igazolást a végrehajtást kérőnek a lakóingatlan lefoglalása tényének bejelentéséről.
- Kiállítja az igazolást az árverési vevőnek a lakóingatlan kiürítésére irányuló kérelem bejelentéséről.
- Gondoskodik az önkormányzat és hivatal cafetéria rendszerében történő megrendelésekről, valamint azok pénzügyi lebonyolításával, továbbá az utazási kedvezményre jogosító igazolványok kiállításáról.
- Naprakész nyilvántartást vezet a hatályos előirányzatokról, név szerinti - osztályonként, azon belül csoportonként - a kinevezési okiratokról, illetve a nyilvántartás II. részében a megbízási szerződésekről, mint előzetes kötelezettségvállalásokról és a havi bérmegtakarításokról, annak érdekében, hogy a bérmegtakarítás, illetve a rendelkezésre álló szabad előirányzat naprakészen figyelemmel kísérhető legyen.
- Ellátja a cafetéria rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a munkáltatói kölcsön folyósításával és nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.
- TÉR informatikai rendszerben a teljesítménykövetelményekkel, teljesítményértékelésekkel, minősítésekkel kapcsolatos ún. „támogató” feladatainak ellátása.
- Szervezi a hivatali dolgozók oktatását (probono), képzését, továbbképzését (kredit pontok nyilvántartása).
- Szervezi és lebonyolítja a köztisztviselők alap és szakvizsgáit.
Szervezés
Kuhnné Jaksa Mariann
szervezési ügyintéző
I. em. 106. szoba
Tel: 06-77/523-105
E-mail: kuhnne.m(kukac)kiskunhalas.hu
Csanádiné Ignácz Erika
szervezési ügyintéző
I. em. 104. szoba
Tel.: 06-77/523-123
E-mail: csanadine.e(kukac)kiskunhalas.hu
Ellátja a Képviselő-testületek működésével összefüggő feladatokat, így különösen:
- Ülés előkészítése, meghívó összeállítása, a Képviselő-testület elé kerülő anyagok érintettek részére történő továbbítása, továbbá a Képviselő-testületi előterjesztések, jegyzőkönyvek, határozatok város honlapján történő megjelenítése a zárt ülési anyagok kivételével.
- A Képviselő-testületi ülésen segíti a Polgármestert az ülés vezetése során hozott - ülés rendjére, szavazás elrendelésére, szünet megtartására, zárt ülés szabályainak betartására stb. vonatkozó - intézkedéseinek végrehajtásában.
- Elkészíti a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvét, interpellációs levelek, határozatok, rendeletek kiadmányait, azokat továbbítja az érintettek részére.
- Gondoskodik a helyi rendeletek kihirdetéséről, módosításokkal egységes szerkezetbe foglalásáról, az egységes rendeletek hatályos gyűjteményének szerkesztéséről.
- Nyilvántartja a Képviselő-testület döntéseit.
- A Képviselő-testület jegyzőkönyvéből, a döntésekről adatot szolgáltat a képviselők részére, illetve közérdekű adatot szolgáltat más személyek, szervek részére.
- Részt vesz a választások, népszavazás előkészítésével, megszervezésével és lebonyolításával kapcsolatos jegyzői feladatok ellátásában.
- Előkészíti a bizottságok üléseit, részt vesz az ülések lebonyolításában, megszerkeszti az ülés jegyzőkönyvét és a bizottság döntéseiről szóló iratokat, a bizottság működéséről szóló beszámolókat.
- Gondoskodik a bizottságok működésének zavartalanságáról, a bizottsági üléseken a jegyzőkönyv vezetéséről, a bizottsági munka megfelelő színvonalú segítéséről.
- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.
- Polgármesteri, képviselői vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok.
Nyúl Zsanett
igazgatási ügyintéző
I. em. 109-110. szoba
Telefon: 77/523-103
E-mail: nyul.zs(kukac)kiskunhalas.hu
- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.
- Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.
- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.
Titkársági ügyintézés:
Vass Roland
titkársági ügyintéző
I. em. 103. szoba
Tel.: 06-77/523-126
E-mail: vass.r(kukac)kiskunhalas.hu
Kiss Henrietta
titkársági ügyintéző
I. em. 103. szoba
Tel.: 06-77/523-126
E-mail: kiss.h(kukac)kiskunhalas.hu
- Testületi és bizottsági előterjesztéseket készít.
- Megszervezi a bírósági ülnökök választását.
- Előkészíti a város címerének, zászlajának, a városnév használatának engedélyezésére vonatkozó önkormányzati hatósági döntéseket, gondoskodik a döntések végrehajtatásáról.
- Közreműködik a képviselők döntéshozatali munkájához szükséges tájékoztatásban.
- Előkészíti az önkormányzati hatósági ügyekben az átruházott hatáskörben hozott döntések ellen benyújtott fellebbezéseket másodfokú döntésre.
- Segíti a települési nemzetiségi önkormányzatok testületeinek működését, Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.
- Közreműködik a szabályzatok, belső utasítások jogszerű kidolgozásában.
- Segíti a választások során a választási bizottságok munkáját.
- Figyelemmel kíséri az önkormányzati feladat- és hatásköröket érintő jogszabályok változásait és szükség esetén javaslatot tesz a helyi rendeletek, működés módosítására.
- Közreműködik az önkormányzati jogalkotás előkészítésében, a Hivatal belső szabályzatainak elkészítésében és véleményezésében.
- Kiskunhalas Város Cigány Nemzetiségi Önkormányzata jegyzőkönyveinek nyilvántartása, az önkormányzat adminisztrációs feladatainak ellátása.
- Előkészíti a Hivatal és az intézmények dolgozói részére nyújtandó munkáltatói kölcsönnel kapcsolatos döntéseket.
- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.
KCR - címkezelés
Czifráné Nagy Edit
I. em. 135. szoba
Tel.: 06-77/523-163
E-mail: czifrane.e(kukac)kiskunhalas.hu
- Gondoskodik a központi címregiszter (KCR) naprakészen tartásáról.
Munkaügy
Büki Rita
I. em. 130. szoba
Tel.: 06-77/523-114
E-mail: buki.r(kukac)kiskunhalas.hu
- Kezeli a személyi anyagokat az intézményvezetők, az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok ügyvezetői tekintetében.
- Elkészíti a KÖH valamennyi dolgozójának személyi anyagát, kezeli, naprakészen vezeti azokat (magasabb fizetési fokozatok fordulónapjának figyelemmel kísérése, átsorolás).
- Ellátja a közmunkaprogram keretében foglalkoztatottak adminisztrációs feladatait. Kapcsolatot tart a Munkaügyi Központtal. Elkészíti a szükséges pályázati anyagot.
- Megállapítja a köztisztviselők kinevezéséhez a közszolgálati jogviszonyt, előkészíti a köztisztviselői törvény alapján előírt adatlapokat (alkalmassági iratok, esküokmány, erkölcsi bizonyítvány stb.).
- Végrehajtja a bérfejlesztési, jutalmazási, adminisztrációs feladatokat.
- Elkészíti az éves jubileumi jutalmazási tervet, és gondoskodik a jutalom jogosultság napján esedékes kifizetéséről.
- Elkészíti a köztisztviselőkre vonatkozóan a pályázat útján betöltendő munkakörök esetében a kinevezéseket és egyéb okmányokat.
- Elkészíti az évi szabadság-nyilvántartását, kiadott szabadságok nyilvántartása, távollétek jelentését.
- Ellátja a változó bérrel kapcsolatos feladatokat.
- Előkészíti, intézi az öregségi, rokkantsági nyugdíjazások iratait.
- Gondoskodik a tanulmányi szerződések megkötéséről.
- Köztisztviselők, intézményvezetők vagyonnyilatkozataival kapcsolatos feladatok.
- Hivatali dolgozók tekintetében intézi a kismamák TGYÁS, GYED, GYES, GYET igényléseket, fizetés nélküli szabadságokat,
- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és a kiegészítő kamattámogatás személyi feltételeinek Jegyzői igazolását.
- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és az adó-visszatérítési támogatás visszafizetésére, átjegyzésére, felfüggesztésére vonatkozó döntéseket.
- Kiállítja az igazolást a végrehajtást kérőnek a lakóingatlan lefoglalása tényének bejelentéséről.
- Kiállítja az igazolást az árverési vevőnek a lakóingatlan kiürítésére irányuló kérelem bejelentéséről.
- Gondoskodik az önkormányzat és hivatal cafetéria rendszerében történő megrendelésekről, valamint azok pénzügyi lebonyolításával, továbbá az utazási kedvezményre jogosító igazolványok kiállításáról.
- Naprakész nyilvántartást vezet a hatályos előirányzatokról, név szerinti - osztályonként, azon belül csoportonként - a kinevezési okiratokról, illetve a nyilvántartás II. részében a megbízási szerződésekről, mint előzetes kötelezettségvállalásokról és a havi bérmegtakarításokról, annak érdekében, hogy a bérmegtakarítás, illetve a rendelkezésre álló szabad előirányzat naprakészen figyelemmel kísérhető legyen.
- Ellátja a cafetéria rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a munkáltatói kölcsön folyósításával és nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.
- TÉR informatikai rendszerben a teljesítménykövetelményekkel, teljesítményértékelésekkel, minősítésekkel kapcsolatos ún. „támogató” feladatainak ellátása.
- Szervezi a hivatali dolgozók oktatását (probono), képzését, továbbképzését (kredit pontok nyilvántartása).
- Szervezi és lebonyolítja a köztisztviselők alap és szakvizsgáit.