Menü bezárása
Asztali nézet
Akadálymentes nézet

                  Elektronikus ügyintézés

  Van hozzáférése? | lépjen be
Váltás az akadálymentes honlapra  2025. február 11. | Ma Bertold és Marietta napja van.

Szervezés és személyügyek

Szervezés

Kuhnné Jaksa Mariann

szervezési ügyintéző

I. em. 106. szoba

Tel: 06-77/523-105

E-mail: kuhnne.m(kukac)kiskunhalas.hu


Csanádiné Ignácz Erika

szervezési ügyintéző

I. em. 104. szoba

Tel.: 06-77/523-123

E-mail: csanadine.e(kukac)kiskunhalas.hu


Ellátja a Képviselő-testületek működésével összefüggő feladatokat, így különösen:

- Ülés előkészítése, meghívó összeállítása, a Képviselő-testület elé kerülő anyagok érintettek részére történő továbbítása, továbbá a Képviselő-testületi előterjesztések, jegyzőkönyvek, határozatok város honlapján történő megjelenítése a zárt ülési anyagok kivételével.

- A Képviselő-testületi ülésen segíti a Polgármestert az ülés vezetése során hozott - ülés rendjére, szavazás elrendelésére, szünet megtartására, zárt ülés szabályainak betartására stb. vonatkozó - intézkedéseinek végrehajtásában.

- Elkészíti a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvét, interpellációs levelek, határozatok, rendeletek kiadmányait, azokat továbbítja az érintettek részére.

- Gondoskodik a helyi rendeletek kihirdetéséről, módosításokkal egységes szerkezetbe foglalásáról, az egységes rendeletek hatályos gyűjteményének szerkesztéséről.

- Nyilvántartja a Képviselő-testület döntéseit.

- A Képviselő-testület jegyzőkönyvéből, a döntésekről adatot szolgáltat a képviselők részére, illetve közérdekű adatot szolgáltat más személyek, szervek részére.

- Részt vesz a választások, népszavazás előkészítésével, megszervezésével és lebonyolításával kapcsolatos jegyzői feladatok ellátásában.

- Előkészíti a bizottságok üléseit, részt vesz az ülések lebonyolításában, megszerkeszti az ülés jegyzőkönyvét és a bizottság döntéseiről szóló iratokat, a bizottság működéséről szóló beszámolókat.

- Gondoskodik a bizottságok működésének zavartalanságáról, a bizottsági üléseken a jegyzőkönyv vezetéséről, a bizottsági munka megfelelő színvonalú segítéséről.

- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.

- Polgármesteri, képviselői vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok.


Nyúl Zsanett

igazgatási ügyintéző

I. em. 109-110. szoba

Telefon: 77/523-103

E-mail: nyul.zs(kukac)kiskunhalas.hu


- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.

- Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.

- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.


Titkársági ügyintézés:

Vass Roland

titkársági ügyintéző

I. em. 103. szoba

Tel.: 06-77/523-126

E-mail: vass.r(kukac)kiskunhalas.hu


Kiss Henrietta

titkársági ügyintéző

I. em. 103. szoba

Tel.: 06-77/523-126

E-mail: kiss.h(kukac)kiskunhalas.hu


- Testületi és bizottsági előterjesztéseket készít.

- Megszervezi a bírósági ülnökök választását.

- Előkészíti a város címerének, zászlajának, a városnév használatának engedélyezésére vonatkozó önkormányzati hatósági döntéseket, gondoskodik a döntések végrehajtatásáról.

- Közreműködik a képviselők döntéshozatali munkájához szükséges tájékoztatásban.

- Előkészíti az önkormányzati hatósági ügyekben az átruházott hatáskörben hozott döntések ellen benyújtott fellebbezéseket másodfokú döntésre.

- Segíti a települési nemzetiségi önkormányzatok testületeinek működését, Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.

- Közreműködik a szabályzatok, belső utasítások jogszerű kidolgozásában.

- Segíti a választások során a választási bizottságok munkáját.

- Figyelemmel kíséri az önkormányzati feladat- és hatásköröket érintő jogszabályok változásait és szükség esetén javaslatot tesz a helyi rendeletek, működés módosítására.

- Közreműködik az önkormányzati jogalkotás előkészítésében, a Hivatal belső szabályzatainak elkészítésében és véleményezésében.

- Kiskunhalas Város Cigány Nemzetiségi Önkormányzata jegyzőkönyveinek nyilvántartása, az önkormányzat adminisztrációs feladatainak ellátása.

- Előkészíti a Hivatal és az intézmények dolgozói részére nyújtandó munkáltatói kölcsönnel kapcsolatos döntéseket.

- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.


KCR - címkezelés

Czifráné Nagy Edit

I. em. 135. szoba

Tel.: 06-77/523-163

E-mail: czifrane.e(kukac)kiskunhalas.hu


- Gondoskodik a központi címregiszter (KCR) naprakészen tartásáról.


Munkaügy

Büki Rita

I. em. 130. szoba

Tel.: 06-77/523-114

E-mail: buki.r(kukac)kiskunhalas.hu


- Kezeli a személyi anyagokat az intézményvezetők, az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok ügyvezetői tekintetében.

- Elkészíti a KÖH valamennyi dolgozójának személyi anyagát, kezeli, naprakészen vezeti azokat (magasabb fizetési fokozatok fordulónapjának figyelemmel kísérése, átsorolás).

- Ellátja a közmunkaprogram keretében foglalkoztatottak adminisztrációs feladatait. Kapcsolatot tart a Munkaügyi Központtal. Elkészíti a szükséges pályázati anyagot.

- Megállapítja a köztisztviselők kinevezéséhez a közszolgálati jogviszonyt, előkészíti a köztisztviselői törvény alapján előírt adatlapokat (alkalmassági iratok, esküokmány, erkölcsi bizonyítvány stb.).

- Végrehajtja a bérfejlesztési, jutalmazási, adminisztrációs feladatokat.

- Elkészíti az éves jubileumi jutalmazási tervet, és gondoskodik a jutalom jogosultság napján esedékes kifizetéséről.

- Elkészíti a köztisztviselőkre vonatkozóan a pályázat útján betöltendő munkakörök esetében a kinevezéseket és egyéb okmányokat.

- Elkészíti az évi szabadság-nyilvántartását, kiadott szabadságok nyilvántartása, távollétek jelentését.

- Ellátja a változó bérrel kapcsolatos feladatokat.

- Előkészíti, intézi az öregségi, rokkantsági nyugdíjazások iratait.

- Gondoskodik a tanulmányi szerződések megkötéséről.

- Köztisztviselők, intézményvezetők vagyonnyilatkozataival kapcsolatos feladatok.

- Hivatali dolgozók tekintetében intézi a kismamák TGYÁS, GYED, GYES, GYET igényléseket, fizetés nélküli szabadságokat,

- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és a kiegészítő kamattámogatás személyi feltételeinek Jegyzői igazolását.

- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és az adó-visszatérítési támogatás visszafizetésére, átjegyzésére, felfüggesztésére vonatkozó döntéseket.

- Kiállítja az igazolást a végrehajtást kérőnek a lakóingatlan lefoglalása tényének bejelentéséről.

- Kiállítja az igazolást az árverési vevőnek a lakóingatlan kiürítésére irányuló kérelem bejelentéséről.

- Gondoskodik az önkormányzat és hivatal cafetéria rendszerében történő megrendelésekről, valamint azok pénzügyi lebonyolításával, továbbá az utazási kedvezményre jogosító igazolványok kiállításáról.

- Naprakész nyilvántartást vezet a hatályos előirányzatokról, név szerinti - osztályonként, azon belül csoportonként - a kinevezési okiratokról, illetve a nyilvántartás II. részében a megbízási szerződésekről, mint előzetes kötelezettségvállalásokról és a havi bérmegtakarításokról, annak érdekében, hogy a bérmegtakarítás, illetve a rendelkezésre álló szabad előirányzat naprakészen figyelemmel kísérhető legyen.

- Ellátja a cafetéria rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat.

- Ellátja a munkáltatói kölcsön folyósításával és nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.

- TÉR informatikai rendszerben a teljesítménykövetelményekkel, teljesítményértékelésekkel, minősítésekkel kapcsolatos ún. „támogató” feladatainak ellátása.

- Szervezi a hivatali dolgozók oktatását (probono), képzését, továbbképzését (kredit pontok nyilvántartása).

- Szervezi és lebonyolítja a köztisztviselők alap és szakvizsgáit.

Szervezés

Kuhnné Jaksa Mariann

szervezési ügyintéző

I. em. 106. szoba

Tel: 06-77/523-105

E-mail: kuhnne.m(kukac)kiskunhalas.hu


Csanádiné Ignácz Erika

szervezési ügyintéző

I. em. 104. szoba

Tel.: 06-77/523-123

E-mail: csanadine.e(kukac)kiskunhalas.hu


Ellátja a Képviselő-testületek működésével összefüggő feladatokat, így különösen:

- Ülés előkészítése, meghívó összeállítása, a Képviselő-testület elé kerülő anyagok érintettek részére történő továbbítása, továbbá a Képviselő-testületi előterjesztések, jegyzőkönyvek, határozatok város honlapján történő megjelenítése a zárt ülési anyagok kivételével.

- A Képviselő-testületi ülésen segíti a Polgármestert az ülés vezetése során hozott - ülés rendjére, szavazás elrendelésére, szünet megtartására, zárt ülés szabályainak betartására stb. vonatkozó - intézkedéseinek végrehajtásában.

- Elkészíti a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyvét, interpellációs levelek, határozatok, rendeletek kiadmányait, azokat továbbítja az érintettek részére.

- Gondoskodik a helyi rendeletek kihirdetéséről, módosításokkal egységes szerkezetbe foglalásáról, az egységes rendeletek hatályos gyűjteményének szerkesztéséről.

- Nyilvántartja a Képviselő-testület döntéseit.

- A Képviselő-testület jegyzőkönyvéből, a döntésekről adatot szolgáltat a képviselők részére, illetve közérdekű adatot szolgáltat más személyek, szervek részére.

- Részt vesz a választások, népszavazás előkészítésével, megszervezésével és lebonyolításával kapcsolatos jegyzői feladatok ellátásában.

- Előkészíti a bizottságok üléseit, részt vesz az ülések lebonyolításában, megszerkeszti az ülés jegyzőkönyvét és a bizottság döntéseiről szóló iratokat, a bizottság működéséről szóló beszámolókat.

- Gondoskodik a bizottságok működésének zavartalanságáról, a bizottsági üléseken a jegyzőkönyv vezetéséről, a bizottsági munka megfelelő színvonalú segítéséről.

- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.

- Polgármesteri, képviselői vagyonnyilatkozatokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok.


Nyúl Zsanett

igazgatási ügyintéző

I. em. 109-110. szoba

Telefon: 77/523-103

E-mail: nyul.zs(kukac)kiskunhalas.hu


- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.

- Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.

- A Képviselő-testület mellett működő Bizottságok jegyzőkönyveinek, határozatainak elkészítése, nyilvántartása.


Titkársági ügyintézés:

Vass Roland

titkársági ügyintéző

I. em. 103. szoba

Tel.: 06-77/523-126

E-mail: vass.r(kukac)kiskunhalas.hu


Kiss Henrietta

titkársági ügyintéző

I. em. 103. szoba

Tel.: 06-77/523-126

E-mail: kiss.h(kukac)kiskunhalas.hu


- Testületi és bizottsági előterjesztéseket készít.

- Megszervezi a bírósági ülnökök választását.

- Előkészíti a város címerének, zászlajának, a városnév használatának engedélyezésére vonatkozó önkormányzati hatósági döntéseket, gondoskodik a döntések végrehajtatásáról.

- Közreműködik a képviselők döntéshozatali munkájához szükséges tájékoztatásban.

- Előkészíti az önkormányzati hatósági ügyekben az átruházott hatáskörben hozott döntések ellen benyújtott fellebbezéseket másodfokú döntésre.

- Segíti a települési nemzetiségi önkormányzatok testületeinek működését, Koordinálja a Város honlapjának adattartalmát, gondoskodik a közérdekű és a közérdekből nyilvános adat közzétételéről.

- Közreműködik a szabályzatok, belső utasítások jogszerű kidolgozásában.

- Segíti a választások során a választási bizottságok munkáját.

- Figyelemmel kíséri az önkormányzati feladat- és hatásköröket érintő jogszabályok változásait és szükség esetén javaslatot tesz a helyi rendeletek, működés módosítására.

- Közreműködik az önkormányzati jogalkotás előkészítésében, a Hivatal belső szabályzatainak elkészítésében és véleményezésében.

- Kiskunhalas Város Cigány Nemzetiségi Önkormányzata jegyzőkönyveinek nyilvántartása, az önkormányzat adminisztrációs feladatainak ellátása.

- Előkészíti a Hivatal és az intézmények dolgozói részére nyújtandó munkáltatói kölcsönnel kapcsolatos döntéseket.

- Figyelemmel kíséri a Hivatal és a HTKT honlapjának üzemeltetését és folyamatos karbantartását, ennek keretében biztosítja különösen a honlapok (www.kiskunhalas.hu, www.halasregio.hu és www.halasregio.eu) a Testületi vagy más előterjesztések, egyéb dokumentumok pdf. formában való feltöltését.


KCR - címkezelés

Czifráné Nagy Edit

I. em. 135. szoba

Tel.: 06-77/523-163

E-mail: czifrane.e(kukac)kiskunhalas.hu


- Gondoskodik a központi címregiszter (KCR) naprakészen tartásáról.


Munkaügy

Büki Rita

I. em. 130. szoba

Tel.: 06-77/523-114

E-mail: buki.r(kukac)kiskunhalas.hu


- Kezeli a személyi anyagokat az intézményvezetők, az önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságok ügyvezetői tekintetében.

- Elkészíti a KÖH valamennyi dolgozójának személyi anyagát, kezeli, naprakészen vezeti azokat (magasabb fizetési fokozatok fordulónapjának figyelemmel kísérése, átsorolás).

- Ellátja a közmunkaprogram keretében foglalkoztatottak adminisztrációs feladatait. Kapcsolatot tart a Munkaügyi Központtal. Elkészíti a szükséges pályázati anyagot.

- Megállapítja a köztisztviselők kinevezéséhez a közszolgálati jogviszonyt, előkészíti a köztisztviselői törvény alapján előírt adatlapokat (alkalmassági iratok, esküokmány, erkölcsi bizonyítvány stb.).

- Végrehajtja a bérfejlesztési, jutalmazási, adminisztrációs feladatokat.

- Elkészíti az éves jubileumi jutalmazási tervet, és gondoskodik a jutalom jogosultság napján esedékes kifizetéséről.

- Elkészíti a köztisztviselőkre vonatkozóan a pályázat útján betöltendő munkakörök esetében a kinevezéseket és egyéb okmányokat.

- Elkészíti az évi szabadság-nyilvántartását, kiadott szabadságok nyilvántartása, távollétek jelentését.

- Ellátja a változó bérrel kapcsolatos feladatokat.

- Előkészíti, intézi az öregségi, rokkantsági nyugdíjazások iratait.

- Gondoskodik a tanulmányi szerződések megkötéséről.

- Köztisztviselők, intézményvezetők vagyonnyilatkozataival kapcsolatos feladatok.

- Hivatali dolgozók tekintetében intézi a kismamák TGYÁS, GYED, GYES, GYET igényléseket, fizetés nélküli szabadságokat,

- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és a kiegészítő kamattámogatás személyi feltételeinek Jegyzői igazolását.

- Előkészíti a lakásépítési kedvezmény és az adó-visszatérítési támogatás visszafizetésére, átjegyzésére, felfüggesztésére vonatkozó döntéseket.

- Kiállítja az igazolást a végrehajtást kérőnek a lakóingatlan lefoglalása tényének bejelentéséről.

- Kiállítja az igazolást az árverési vevőnek a lakóingatlan kiürítésére irányuló kérelem bejelentéséről.

- Gondoskodik az önkormányzat és hivatal cafetéria rendszerében történő megrendelésekről, valamint azok pénzügyi lebonyolításával, továbbá az utazási kedvezményre jogosító igazolványok kiállításáról.

- Naprakész nyilvántartást vezet a hatályos előirányzatokról, név szerinti - osztályonként, azon belül csoportonként - a kinevezési okiratokról, illetve a nyilvántartás II. részében a megbízási szerződésekről, mint előzetes kötelezettségvállalásokról és a havi bérmegtakarításokról, annak érdekében, hogy a bérmegtakarítás, illetve a rendelkezésre álló szabad előirányzat naprakészen figyelemmel kísérhető legyen.

- Ellátja a cafetéria rendszer működtetésével kapcsolatos feladatokat.

- Ellátja a munkáltatói kölcsön folyósításával és nyilvántartásával kapcsolatos feladatokat.

- TÉR informatikai rendszerben a teljesítménykövetelményekkel, teljesítményértékelésekkel, minősítésekkel kapcsolatos ún. „támogató” feladatainak ellátása.

- Szervezi a hivatali dolgozók oktatását (probono), képzését, továbbképzését (kredit pontok nyilvántartása).

- Szervezi és lebonyolítja a köztisztviselők alap és szakvizsgáit.