Menü bezárása
Asztali nézet
Akadálymentes nézet

                  Elektronikus ügyintézés

  Van hozzáférése? | lépjen be
Váltás az akadálymentes honlapra  2024. október 12. | Ma Miksa napja van.

1.7. Költségvetési szervek

Költségvetési Intézmények Gazdasági Szervezete


A Költségvetési Intézmények Gazdasági Szervezete (továbbiakban: KIGSZ) 1979-ben kezdte meg működését önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szervként. Kiskunhalas Város Önkormányzata, mint alapító, azzal a szándékkal hozta létre, hogy az Önkormányzat által végzendő kötelező alaptevékenységek ellátása hatékony és egyben gazdaságos is legyen.
Az intézményhez tartozó szervezeti egységek, telephelyek, feladatellátási helyek:

I. Önállóan működő szervezeti egységek:
    Kiskunhalasi Bóbita Óvoda és Bölcsőde
    Városi Bölcsőde
    Martonosi Pál Városi Könyvtár
    Thorma János Múzeum

A munkáltatói jogköröket az intézményvezetők látják el, a KIGSZ a gazdálkodásért felelős.

Feladataink ezekben az intézményekben:
    költségvetés tervezése
    előirányzatok móosítása
    pénzügyi ellenjegyzés
    teljes körű könyvelés
    pénztár ellátása
    banki utalások lebonyolítása

II. Önállóan működő és gazdálkodó szervezeti egységek:

II./1. Működtetésre átvett oktatási intézmények:
    Bernáth Lajos Kollégium
    Kiskunhalasi Bibó István Gimnázium
    Kiskunhalasi Fazekas Mihály Általános Iskola
    Kiskunhalasi Felsővárosi Általános Iskola
    Kiskunhalasi Kertvárosi Általános Iskola
    Kiskunhalasi Általános Iskola
    Kiskunhalasi Alapfokú Művészeti Iskola (Köztársaság u., Szabadkai u.)

2013. január 1-től kerültek ezen intézmények a KIGSZ üzemeltetésébe. Létszám: 63 fő. Takarítók, konyhai dolgozók, karbantartók, koordinátorok segítik a munkát. Az önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok üzemeltetésébe az alábbi fő feladatok tartoznak: energia biztosítása (víz, gáz, áram); épület és udvar állagmegóvása, karbantartása; vezetékes telefon biztosítása (csak a havidíjat fizetjük); rágcsálóirtás; növényvédelem; étkezés lebonyolítása; kazánkarbantartás; lift felülvizsgálat; bútorok karbantartása; hulladékszállítás; az ingatlanok helyiségeinek bérbe adása; az önkormányzati tulajdonban lévő Ford Transit kisbusz üzemeltetése.

II./2. Gazdasági iroda:
Az iroda feladatait 12 fő végzi el teljes munkaidőben, akik az intézményhez tartozó költségvetési szervek működtetéséért, a gazdálkodás megszervezéséért, irányításáért, a vagyon használatával, védelmével összefüggő feladatok teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért felelősek. 1 fő igazgató, 1 fő ig.helyettes/gazd. vezető, 1 fő könyvelési csop. vezető, 2 fő pénzügyi előadó, 1 fő pénztáros, 6 könyvelő.

II./3. Főzőkonyhák:

A gazdasági szervezeten belül két telephelyen üzemel főzőkonyha, vezetőjük az élelmezésvezető, aki nagy hangsúlyt fektet a reformtáplálkozásra, a gyermekek magas színvonalú egészséges étkeztetésére. A konyhák feladata az ellátottak (1 bölcsőde, 3 óvoda, 1 ált.iskola) és alkalmazottak étkeztetése. Az adagszám átlagosan 1500 adag/nap. A Főzőkonyhai egység létszáma 24 fő.

II./4. Mosoda:
A Mosodai egység létszáma 2 fő, feladata az óvodák és bölcsőde textíliáinak, ruháinak tisztítása, vasalása, illetve nyáron, ha van rá kapacitás, a kollégium és iskolák textíliáinak tisztítása is itt történik.

II./5. Védőnői Szolgálat:
A Védőnői Szolgálat vezetője irányítja a területi védőnők, valamint az iskola-egészségügyi gondozást ellátó alkalmazottak munkáját, valamint megszervezi és felügyeli a szakmai munkán túl az intézmény folyamatos működését, munkáját. Engedélyezett létszám: 19,25 fő (1 fő 4 órás, 1 fő 6 órás részmunkaidőben dolgozik.)

II./6. Városi Sportiroda:
Jelenleg 1 fő tartozik ehhez az egységhez. 1 fő úszóedző, aki az óvodáskorú gyermekekkel foglalkozik.

II./7. Önkormányzati takarító személyzet:
2015. augusztus 1-től az önkormányzati épület takarításának lebonyolítása is intézményünk feladata, melyet 3 fő teljes munkaidős dolgozóval valósítunk meg.

Elérhetőségeink:
Igazgató: Stírné Prikidánovics Tímea
Székhely: 6400 Kiskunhalas, Kuruc vitézek tere 17.
Telefon: 77/740-629
Honlap: www.kigsz.hu

Költségvetési Intézmények Gazdasági Szervezete


A Költségvetési Intézmények Gazdasági Szervezete (továbbiakban: KIGSZ) 1979-ben kezdte meg működését önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szervként. Kiskunhalas Város Önkormányzata, mint alapító, azzal a szándékkal hozta létre, hogy az Önkormányzat által végzendő kötelező alaptevékenységek ellátása hatékony és egyben gazdaságos is legyen.
Az intézményhez tartozó szervezeti egységek, telephelyek, feladatellátási helyek:

I. Önállóan működő szervezeti egységek:
    Kiskunhalasi Bóbita Óvoda és Bölcsőde
    Városi Bölcsőde
    Martonosi Pál Városi Könyvtár
    Thorma János Múzeum

A munkáltatói jogköröket az intézményvezetők látják el, a KIGSZ a gazdálkodásért felelős.

Feladataink ezekben az intézményekben:
    költségvetés tervezése
    előirányzatok móosítása
    pénzügyi ellenjegyzés
    teljes körű könyvelés
    pénztár ellátása
    banki utalások lebonyolítása

II. Önállóan működő és gazdálkodó szervezeti egységek:

II./1. Működtetésre átvett oktatási intézmények:
    Bernáth Lajos Kollégium
    Kiskunhalasi Bibó István Gimnázium
    Kiskunhalasi Fazekas Mihály Általános Iskola
    Kiskunhalasi Felsővárosi Általános Iskola
    Kiskunhalasi Kertvárosi Általános Iskola
    Kiskunhalasi Általános Iskola
    Kiskunhalasi Alapfokú Művészeti Iskola (Köztársaság u., Szabadkai u.)

2013. január 1-től kerültek ezen intézmények a KIGSZ üzemeltetésébe. Létszám: 63 fő. Takarítók, konyhai dolgozók, karbantartók, koordinátorok segítik a munkát. Az önkormányzati tulajdonban lévő ingatlanok üzemeltetésébe az alábbi fő feladatok tartoznak: energia biztosítása (víz, gáz, áram); épület és udvar állagmegóvása, karbantartása; vezetékes telefon biztosítása (csak a havidíjat fizetjük); rágcsálóirtás; növényvédelem; étkezés lebonyolítása; kazánkarbantartás; lift felülvizsgálat; bútorok karbantartása; hulladékszállítás; az ingatlanok helyiségeinek bérbe adása; az önkormányzati tulajdonban lévő Ford Transit kisbusz üzemeltetése.

II./2. Gazdasági iroda:
Az iroda feladatait 12 fő végzi el teljes munkaidőben, akik az intézményhez tartozó költségvetési szervek működtetéséért, a gazdálkodás megszervezéséért, irányításáért, a vagyon használatával, védelmével összefüggő feladatok teljesítéséért, a pénzügyi, számviteli rend betartásáért felelősek. 1 fő igazgató, 1 fő ig.helyettes/gazd. vezető, 1 fő könyvelési csop. vezető, 2 fő pénzügyi előadó, 1 fő pénztáros, 6 könyvelő.

II./3. Főzőkonyhák:

A gazdasági szervezeten belül két telephelyen üzemel főzőkonyha, vezetőjük az élelmezésvezető, aki nagy hangsúlyt fektet a reformtáplálkozásra, a gyermekek magas színvonalú egészséges étkeztetésére. A konyhák feladata az ellátottak (1 bölcsőde, 3 óvoda, 1 ált.iskola) és alkalmazottak étkeztetése. Az adagszám átlagosan 1500 adag/nap. A Főzőkonyhai egység létszáma 24 fő.

II./4. Mosoda:
A Mosodai egység létszáma 2 fő, feladata az óvodák és bölcsőde textíliáinak, ruháinak tisztítása, vasalása, illetve nyáron, ha van rá kapacitás, a kollégium és iskolák textíliáinak tisztítása is itt történik.

II./5. Védőnői Szolgálat:
A Védőnői Szolgálat vezetője irányítja a területi védőnők, valamint az iskola-egészségügyi gondozást ellátó alkalmazottak munkáját, valamint megszervezi és felügyeli a szakmai munkán túl az intézmény folyamatos működését, munkáját. Engedélyezett létszám: 19,25 fő (1 fő 4 órás, 1 fő 6 órás részmunkaidőben dolgozik.)

II./6. Városi Sportiroda:
Jelenleg 1 fő tartozik ehhez az egységhez. 1 fő úszóedző, aki az óvodáskorú gyermekekkel foglalkozik.

II./7. Önkormányzati takarító személyzet:
2015. augusztus 1-től az önkormányzati épület takarításának lebonyolítása is intézményünk feladata, melyet 3 fő teljes munkaidős dolgozóval valósítunk meg.

Elérhetőségeink:
Igazgató: Stírné Prikidánovics Tímea
Székhely: 6400 Kiskunhalas, Kuruc vitézek tere 17.
Telefon: 77/740-629
Honlap: www.kigsz.hu